Wednesday, April 16, 2014

SELAMAT ULANG TAHUN

hari 16 April 2014..
tarikh lahir salah sorang kawan aku..
kawan yang aku kenal sewaktu menuntut ilmu..
di negeri cik siti wan kembang..

aku dah plan nak wish dia malam tadi..
tepat jam 12 malam..
tapi plan tinggal plan sebab..
aku khusuk sgt main games..
sedar sedar dah jam 2 pagi..

pagi pulak lepas sarapan..
sakit perut pulak..
tergendala lagi nak buat wish..

hari ni pulak ada kelas kat workplace..
sampai jam 2..

ketepak ketepuk..
last last jam 3 baru ada masa..

so di sini aku nak mengucapkan
selamat hari lahir yang ke 26..
buat kawan ku
NURNAQIAH IBRAHIM

semoga umur baru ni membawa kehidupan
yang lebih sempurna dalam menggalas tugas
sebagai khalifah di bumi Allah.

aku mungkin kawan yang terbaik yang kau ada..
tapi sebagai kawan aku tetap akan mendoakan..
kebahagian kau dunia akhirat..
hanya ini hadiah yang aku mampu berikan..





No comments:

Post a Comment